drömmen om Irland

Livet i oslo rullar på, jag jobbar och står i. Har också hunnit med en flytt sen sist. Bor nu 5 minuter från jobbet!  skööönt. Har även skaffat mig ett litet extra jobb.. om man nu kan kalla det de?
Igår börjde kvällen bra, gjorde tacos och satte mig i soffan för att kolla hockeyn där det ganska snabbt blev 1-0 till sverige, för att sen bli 3-1 och efter det gick det bara utför så det slutade med att jag somnade ifrån matchen.
Inatt har jag haft obehagliga drömmar om en kär gammal vän.. så vaknade med konstigt humör, och efter det har det bara gått utför. dåligt besked efter dåligt besked men jag ger inte upp. för jag SKA till Irland.
Det här med Irland, världens bästa band spelar och jag vill inget hellre än att åka dit!
så om någon känner sig manad att hänga med på junis bästa resa så säg till!
eller jo, jag kankse vill något hellre än att åka dit, och det skulle väl isf vara att gifta mig med denna mannen!


Kommentarer
Postat av: Malou

Åh sötnos! Vad är det värsta som kan hända får du tänka! :)

2012-05-13 @ 11:54:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0