I love the sky the most

Oslo är fantastiskt. Jag trivs!
Idag har jag haft finbesök hela dagen, Först kom pappa, bror och farmor och farfar på en snabbvisit.
Dom var nyfikna på lägenheten, och sen blev det middag på akerbrygge och sen var det dags för dem att bege sig hemåt igen och dags för nästa sällskap att ta plats hos mig. Cajjan och Tit-nis kom över på myskväll med frukt, chips, redbull, cola, popcorn och choklad. På sin plats med en redig powerwalk i morgon!
Så nu ska jag lägga mig ensam i min stora runda säng, nöjd och glad. Och vakna nöjd och glad med fullt kylskåp= brakfrukost. Sen powerwalk med C&T och senare ska jag och Cajj laga middag och ha kosekveld!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0