one big happy family?

det där lyckoinlägget hittade jag visst aldrig tiden till.. men jag hade världens finaste födelsedag med världens bästa vänner! (bilder kommer)

Ikväll ligger jag sömnlös konstigt nog, har varit dödstrött hela dagen men nu är jag klarvaken och jag kan inte somna! hur jag än vrider och vänder. kan kanske bero på att min värld en gång för alla har vänts upp och ner, skakats om ordentligt. igår blev allting så verkligt, har gått och låtsats att allt är bra, att allt är som vanligt i 2 månader, men nu är det lönlöst. ingenting är bra, ingenting är som vanligt, det kommer aldrig bli som vanligt igen.
det kommer bli bra. men det kommer inte bli som vanligt. aldrig igen. min värld är krossad, min trygghet är bortblåst. min bild på kärlek kommer aldrig bli densamma. finns ens evig kärlek nu för tiden? det skulle vara ni för alltid. vi fyra är ett. va ett. nu är vi bara splittror av något en gång vackert. jag har ångest. en brinnande svidande ångest jag inte känt förut. jag är ensam och rädd. i helgen har vi packat upp förrådet i lägenheten. delat i två. vi har packat in i skåpbilar och sett pappa åka iväg. jag känner mig så upp och ner. vet varken in eller ut. hur blir allt nu?
allt jag vet är att jag vill komma härifrån ett tag, andas och bara tänka på något annat.
nu måste jag tvångssomna hur nu jag ska lyckas med det.

Kommentarer
Postat av: beatrice

jag finns här <3

2011-05-03 @ 18:58:19
URL: http://beesans.blogg.se/
Postat av: pauline

jag älskar dig, och finns dag som natt, alltid!

2011-05-07 @ 12:31:47
URL: http://paaauline.blogg.se/
Postat av: tina

finns här, alltid!!

2011-05-15 @ 14:10:05
URL: http://tinalindh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0