vårkänslor

Idag har jag jobbat heeeeela dagen med mina små godingar. Trivs så himla bra men att jag blir så himla trött...
I morgon börjar jag 06.30 och slutar 14, skönt med en tidig dag så man hinner med något mer än bara jobb!
...även om jag fruktar tanken att gå upp innan solen. fy.
Nu ska jag vila lite sen ska jag försöka komma iväg och sola lite.
Vilka jäkla vårkänslor jag börjar få nu föresten! Vi har varit ute nästan hela dagen idag och det har varit
såå skönt! Nu måste det väl vara på g? Snön börjar smälta, det är ljust till 6, solen verkligen värmer.
åh det är så skönt! låt det bli vår nu!
gammal bild från vår -09 när jag var härligt eldig i håret!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0