spank you very much moe!

kände att det var dags för lite förändring här på bloggen och vem om inte min kära vän Moa är snäll och hjälper mig då? tuuuusen tack för det! hittade lite gamla bilder från gotland som ni kan få njuta av. säger bara, hahaha!

missade bussen hem efter en utekväll i visby såå, vi la och och sov några timmar på en höjdhoppsmadrass!


när vi väl kom på en buss "hem" så gick den inte hela vägen utan vi fick ta en promenad i 100000 gravders
värme tog väl 4 timmar.. eller hur var det moa?


Moa stannar och skrämmer lite kossor.


vi turades om att köra varandra i en vagn vi hittade på vägen då det kändes som att fötterna blödde!
det gick mindre bra för moa då hon ett antal gånger höll på att köra ner mig i diket! hahaha
men både jag och moa klarade oss hela vägen "hem" och tog dagen efter bussen in till visby och köpte glass i stora lass!


mmmmmmmh!

det var en fin sommar det där!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0