sol, bad, bröd och vatten någon?

Vet att jag har varit otroligt dålig på att uppdatera det senaste, men ibland är man helt enkelt inte på humör.
Igår var jag duktig och slavade för mamma, först städade jag hela lägenheten,gick till stan och köpte dukar, bakade scones, diskade (för hand även fast vi har diskmaskin, duktig tjej!) sen dukade jag och mamma fint.
Hon skulle nämnligen ha lite vänner över, tur att det inte händer varje dag. Kom en tjej från Mary Kay också, mycket trevligt. Fick prova alla möjliga rengöringsprodukter, hudkrämer, skrrubb, smink och ja.. you name it.
Känner mig lite som en ny människa. Mina händer är lenare än någonsin och även ansiktet. SÅ skönt. Fick mamma att köpa lite allt möjligt, wopido! men... nog om det.

Vidare till idag, idag har jag inte gjort att för många knop. Sett ett antal avsnitt av Glamorama, satt ute på altanen med en filt runt mig och hoppades på lite färg men icke. solen försvann ganska snabbt eftersom den är såpass låg nu, har inte så många soltimmar på altanen såhär års.  Men faktum att man kan sitta ute och sola är helt fantastiskt! Hör och häpna, men när solen låg på som bäst var det hela 21,2 grader varmt! Hur underbart är inte det då?

... Nu till någon ännu underbarare. Efter att ha suttit inne och lökat nästan hela dagen kom milla med bästa tänkbara förslag..
"Gran Canaria i April? 3200 t/r, GRATIS boende!"


eeeeeeh.... JATACK!!!


Kommentarer
Postat av: Tina

gummsi kan vi inte ses någon dag och ta lite nya snygga bilder och mysilera? behövs :)

2010-03-12 @ 13:21:36
URL: http://tinaragnarssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0