Nighty night

Idag har jag myst med min V, hon kom mitt i min städning så jag fick snabba på lite men det blev nog bra ändå. Fick min belöning iaf och det är allt som spelar roll just nu! moaha. Sen gjorde jag mig iordning och vi åkte vidare till simsjön.. vad som hände där får ni höra mer om i morgon. Efter en stund kände vi dock att vi inte kunde vara kvar mycket längre då det kändes som att vi skulle förfrysa! Så vi åkte hem igen och åt lite mellanmål innan vi stack iväg på handboll med Beatrix. Bilder kommer när jag hinner, förhoppningsvis i morgon innan jag träffar Tina. Får se vad jag orkar. Nu vet jag iaf att jag inte orkar skriva mer för då somnar jag troligtvis med datorn i knät.

Peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0