"För vem fan vill vara ihop med en korkad man?"

Katrin, Bingo & lilla RINGO!


Vaaaaa?? Hur fasen kommer man på tanken att döpa sitt barn till Ringo??
Katrin är en av världens coolaste och jag brukar avguda henne,
hur hon vågar stå upp för sig själv och vad hon tror på.
Men det här valet förstår jag mig inte riktigt på. Seriöst.. RINGO?
"Kom nu lilla Ringo så ska vi gå ut och leka"
eller...
"Tager du denna Ringo Rimér till din äkta make att älska i nöd och lust?..."

För någon dag sen såg jag en artikel på Aftonbladet om att otrogna män har lägre IQ än trogna män.
Idag såg jag att även Katrin hade läst de.. 


"Jag älskar när ny forskning visar sig vara intelligent. Se på det här. Det är ju helt jävla wonderful! Ny forskning visar att män som är otrogna är mindre intelligenta. Det är ju så jävla bra att ny forsknig visar just det. Att det är de korkade männen som är otrogna. För vem fan vill vara ihop med en korkad man? En korkad och äcklig man som doppar ballen i annan muff. Ingen. Nu finns det inga ursäkter. Är han otrogen är det bevis på att han är ointelligent på kuppen. Bara att göra slut. Tjejer ni gör väl slut? Ni går väl inte runt och är ihop med en kille som ni vet ligger eller har legat med någon annan. Om ni gör det så är det här tillfället för er att stanna upp och tänka till. Ska du verkligen fortsätta att förnedra dig själv? Räcker det inte nu?"
//Katrin Zytomierska 


Jag älskar fan Katrin, hon är HELT fab!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0