gud vad jag är dålig..

förlåtförlåt för kass uppdatering. jag saknar totalt inspiration och anledning till att ens blogga överhuvudtaget nu.
så tycker inte att det är någon idé att plåga er med jobbiga otroligt långa gnälliga inlägg om ingenting ller bara extrmt korta helt onödiga.

Igår höll jag på att få hybris.. satt hemma hela dagarna och hade ingen ork till någonting..
internet ville inte fungera och fanns inget på tv. En helt onödig dag som jag helst skulle sovit bort.

I förrgår däremot fyllde världens bästa Beatrix 18 år!
ÄNTLIGEN!! eller hur? vet absolut ingen som har längtar så efte att äntligenäntligen bli 18 och få gå ut på krogen.
Dagen till ära hade vi planerat en himla massa.. inget blev väl egentligen som tänkt förutom tårtan, den blev helt sagolik!
Först hade vi tänkt hämta henne med skottkärra och köra henne i den till skolan på morgonen.. men då vi inte hittade någon fick jag gå och köpa en liten häst ist. en sån pinne med ett huvud på vet ni?
"när hon har skjutits,
ja när hon har skjutis,
ja när hon har skjutits på en skottkärra fram,
ja då ska hon hängas,
ja då ska hon hängas på en häst bakåfram!"
Därav hästen.

Hursom helst vill jag utbringa ett fyrfaldigt leve för min lilla älskling såhär i efterskott
Here it comes: HURRA HURRA HURRA HURRA!!


Kommentarer
Postat av: bea

tack för uppvaktningen,super söta! och tårtan var mmm såå gooood!

2010-03-24 @ 17:53:07
URL: http://beatrices.bubbleroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0