första och sista gången

Som ni vet har min kära telefon krånglat en hel del den sista tiden..  Igår fick jag nog!
Åkte med pappa idag för att få den fixad på Ring upp.. till och med dom tyckte det var konstigt, dom hade aldrig varit med om det innan "mycket konstigt har man ju sett men..." Så nu är min käraste inlämnad och bort bytt mot en äcklig äcklig lånetelefon som för mig som bakteriefreak är i stort sett omöjlig att ta i.. jag mår illa oc överväger nästan att vara utan telefon i dessa två veckor, men frågan är om jag klarar det?
Har tvättat den och spritat den men den känns fortfarande nått så enormt motbjudande.

Till råga på all skit så tar mina gratis sms slut idag.. om man skulle vara gullig och städa lägenheten lite så kanske mamma vill sponsra mig?

typ såhär glad är jag i min lånetelefon..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0