födelsedag och.. vår?

Först och främst måste jag tacka alla goa tjejer för igår, hade en supeerb kväll helt enkelt.
Ett extra tack till värdinnan, Beatrix. Min livskamrat i alla väder.

Nu till idag, jag har bara tagit det lugnt faktiskt, heeela dagen. Mycket angenämnt.
Idag kände jag dessutom hur våren bara kryper sig närmre och närme.
Satt i köket och lyssnade på rofull musik och bara slappnade av,
Ryckte plötsligt till av att det kom ett gäng "moppe-pojkar" brummandes förbi fönstret.
Är inte det ett tecken på vår så säg?
Sen mina damer och herrar kommer det en tro tro det eller ej en väldigt hårdhudad kar i bara tshirt(!)
Inte nog med det, efter ett tag kommer det även en fucking cabbe förbi!
liiiiite tidigt kanske?
Men hur som haver så trodde jag början av dagen att Gud tyckte väldigt mycket om mig när han gav mig så vackert väder på min födelsedag. hurrahurra.. men det dröjde ju fasen inte länge förens det började regna.. så jag får fundera över det där med gud och mig lite.

Nu måste jag springa, ska möta upp min fina malou som ääntligen är i skövde igen och lite andra tjejer på voda :)
det är faktiskt värt et HURRA!

PUSSS!

Kommentarer
Postat av: bea

hurrra babe

2010-03-26 @ 23:41:50
URL: http://beatrices.bubbleroom.se
Postat av: Loffsan

buuuuu för att jag inte var hemma igår...

2010-03-27 @ 15:04:49
URL: http://lousiew.blogg.se/
Postat av: bea

SVAR ; ja saknar dig också gummman bli frisk

2010-04-07 @ 00:03:57
URL: http://beatrices.bubbleroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0