22-24/01

Och så var det fredag igen. Denna veckan har bara försvunnit, jag som skulle uppdatera er om förra helgen. är väl bäst att jag gör det nu då, så jag inte förvirrar er helt.
Puss på Bea som precis kom och sällskapade mig lite, genom fönstret. haha.
Nu till förra helgen!


FREDAG:
Enligt planerna skulle Tinisen komma in till skövde och springa på stan med mig, och sen skulle vi ta bilen till Falköping (eftersom Tina precis har tagit körkort, GRATTIS) och samansluta oss med Moa och Clara för myskväll. Men så blev det inte eftersom Tina hade prov och jag kunde inte få tag på något fritidskort.
Tur som jag hade så hörde Bea av sig och hade inget att göra, så vi bestämde oss för bio och mys hemma hos mig. It's complicated och den var faktiskt riktigt bra om vi utesluter fjortisarna snett nedanför som inte kunde sluta prata och springa fram och tillbaka stup i kvarten, men innan bion var det Handboll på tv! Påvägen hem gick vi förbi bogrensgatan och träffade ett gäng kineser som ville ta kort, självklart ställde vi upp! Sen gick vi hem och hade det mysigt resten av kvällen, och bea sov hos mig, love u hunnie!
(hade tänkt slänga in lite bilder här men eftersom att min dator har fuckat up helt så får vi spara det till senare)

LÖRDAG:
Jag och Bea släpade oss upp redan vid tio/halv 11 för att kolla på JSM i idrottshallen, Sen fick vi sällskap ner till stan av Ulle och Lojsan, var på jakt efter en bh men hittade ingen så vi gick vidare till arenan där det var ännu mer handboll. Sjukt seg match, så vi stack tidigare och skiljdes åt för att vr och en gå hem till sitt. Sen tog jag mig tillbaka till idrottshallen för ännu en match, Heja Ifk!
På kvällen skulle jag egentligen gått ut med tjejerna men hade huvudvärk och var trött, så jag vilade mig lite och gick sdedan hem till Ewe och åt tacos och såg på film med några tjejer. Jätte mysigt! Tack för en mysig kväll!

SÖNDAG:
Även söndagen blev det en tidigt uppgång för ännu mer handboll, Ifk-Hammarby, men det har jag ju redan skrivit om. Sen kom Loffe till mig och vi fick mamma att köra oss tillbaka till Idrottshallen för en sista match, en seg jävla match som även Veronica var där och såg. men hon klagade mest så hon gills typ inte. moaha! När matchen var slut började vi bli riktigt hungriga så vi gick till downstairs och delade på en pizza, det satt fint!
Sen tog vi det lugnt hos veronia resten av kvällen, såg på dålig film blandannat.


Nu kommer loffe alldeles strax och hämtar mig så ska vi äta pizza! 
Ciao


Kommentarer
Postat av: bea

<3

2010-01-31 @ 16:52:08
URL: http://beatrices.bubbleroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0