Nu kommer det bilder folkens!







hahaha, fint att jag och loffe sitter likadant!

"Hi"















hittade väl en snygg stråhatt då, haha!







hahahaha!




























"så du kom igenom, bra då behöver inte jag prova, höhöhöhö"-
Random gubbe












SÅDÄR!!
jädra tur att jag inte bestämde mig för att lägga in dom inatt för det har bannemig tagit hela dagen.
Nu ska jag träna lite, sen hoppa in i duschen och sen kommer Loffe och kollar handbollen med mig.
Hoppas på att få se lite riktig handboll idag.. igår va det ju k a t a fucking s t r o f !

Hoppas också att ni blir glada nu när bilderna är ute så jag kan slippa allt tjöt ett litet tag!


Kommentarer
Postat av: Loffsan

Love bilderna :D Den med blodet blev mycket fin :P OCh sorry att jag inte kom ikväll :) men jag kollar ändå på handbollen.

2010-01-20 @ 20:33:43
URL: http://lousiew.blogg.se/
Postat av: Veronica

Det blev ju kanon bilder :) jätte kul att se dem tycker jag :D

2010-01-21 @ 02:06:53
URL: http://vforsberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0