JAG VANN!!

inte någon onepiece.. men ett lipgloss! wopido, tusen tack för det Mari!
men någon gång i mitt liv ska jag ha mig en onepiece.. synd att dom är så förbaskat dyra!
så nu ber jag er folkens, ser ni någon annan tävling så säg till mig!
detta var trotts allt den första jag skrev upp mig i.. någonsin!
vann ju faktiskt ett lipgloss så lite nybörjar tur hade jag väl. fint de! kankse går ännu bättre nästa gång då tänker godtrogna lilla jag. haha.


however, idag har jag inte gjort mycket kan jag ju lova. HELT slut i kroppen, nada energi.
men tog mig en promenad upp till sigges med Louise för att lämna tillbaka filmerna vi hyrde igår, "Coco Chanel" och.. vad den nu hette. bra vad dom iaf. Rekomenderar er att se Coco Chanel. I alla fall ska både jag och Loffe ha kreds för att vi faktiskt kom både fram och tillbaka från sigges då båda var helt sinnes lama.
Sen gick jag hem och sov lite middag och blev väckt av att Louise ringde någon timma senare, drar på mig en tröja och hoppar in hos min granne Nathalie för film, "I love you man" haha, faktiskt riktigt rolig från stund till stund. Nu börjar klockan bli mycket och jag ska försöka sova!



och juste.. dom där Ikea bilderna väntar väl alla spännt på? Iaf mina tjejer.. det vet jag. Dom kommer snart. Ska försöka samla lite ork till att ta tag i det.

och en sak till.. jag tycker att du kan komma hem nuu!


peace out


Kommentarer
Postat av: Malou

jag kommer hem om 5v och 2 dagar, SNART!

2010-01-19 @ 13:02:11
URL: http://skovdeglitter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0