IKEA

jag har haft det SÅ jävla bra idag med mina tjejer, att IKEA kan vara så roligt.. haha!
var verkligen helt slut när vi väl kom därifrån, så nu ska jag försöka komma i säng hyffsat snart!
lägger in bilder i morgon, men ni kan få en goding från bilen sålänge.

läääängtar efter att åka på roadtripp med er!
<3

(det enda som saknades var MALOU, men "henne" hittade vi ju där)



fick mig föresten ett litet vredesutbrott igår.
men det är bra nu, och klockan 5 i 3 i natt vaknade jag av ett litet sms.
se nu till att inte krascha eller något annat dumt.
puss på dig


Kommentarer
Postat av: Loffsan

det var en toppendag :)

2010-01-14 @ 00:14:53
URL: http://lousiew.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0