HURRA!

sitter i sängen och nördar medan Tinisen tar sig en powernap.. körde hårt på stan! haha.
Sofija-klockan står på tio i och då blir det film om jag lyckas väcka mitt lilla hjärta.
sen blir det mat a´la Kyckling och ris!

Älskar tina, det är alltid likadant med oss. spelar ingen roll hur långt det går mellan att vi ses!

Kvällen är ännu oplanerad, Tina lämnar mig vid 8 någongång tror jag för bio med familjen.
jag funderar på att leta fram något blått och kila till vatra en sväng med mina tjejer.
men får se, just nu känner jag mig så jävla seg men det kan ju vara kul.
Blåklänning=Gratis
Gratis=BRA!



bjuder på en riiiktigt gammal bild på mig och mi amore

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0