God natt!

tog mig ett långt och skönt bad förut! det var verkligen behövligt, längesen jag kunde slappna av såpass.
mys musiken på och en kopp thé på badkarskanten, dock fattades det levande ljus men det gick mer än bra utan också.

eftersom jag sov bort i stortsett hela dagen är det de enda vettiga jag gjort på hela dagen.
nu är klockan lite för mycket och om det inte ska bli samma sak i morgon som det blev idag är det nog bät om jag försöker somna nu. i morgon ska jag ge mig ut på en fotopromenad tänkte jag!
godnatt på er :)




det är föresten inte smuts som flyter omkring i vattnet utan bitar av rosor som låg i min "badbomb"


(bilder från nyår kommer när jag får från mina kära vänner för jag tog inga)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0