"det gick inte stoppa Polen"

nehe? det säger du inte?
saknades skärpan i dom svenska avsluten säger ni? jahaaa...
precis, Sverige hade chanserna men tog dom inte!

Varför drar ni på er så många utvisningar?
-"Dels för att det är ett tungt lag att möta och så ööh, lite klumpigt.. ähm att hantera situationerna så som vi.. gör."

Så väkommna tillbaka till tv4 på Fredag.. då är det tyskland som står på schemat.
hehe.. är det någon idé att ens hoppas?

Jag har sagt det förut och jag säger det igen: Sverige kan fan inte spela handboll!

Nu ska jag dränka mina sorger i PhotoScape och fixa lite bilder till Beatrix!

 


Kommentarer
Postat av: Loffsan

sv: hahaha aa sensureringarna var jättefina :P

2010-01-21 @ 12:47:45
URL: http://lousiew.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0