100119

Jag är så himla trött, på allt. Allt jag vill är att få ett jävla jobb och flytta till Norge. är det så svårt att förstå?
Fast på ett sätt vill jag stanna här ett tag till.. Kanske. Får se hur det utvecklar sig. Men någon gång, inom en snar framtid ska jag vill Norge!

Så länge ska jag kolla med Pappa om hans sekriterare (eller vad hon nu är) behövde barnvakt.
Klarar inte av att leva såhär.. Måste ha pengar, om det så bara skulle vara 100 kr i veckan.
Nu är jag heeeelt pank, och jag vill så mycket. Först och främst skulle jag vilka skänka pengar till offren i Haiti.. men jag har ju inte jävla pengar att skänka, inte ens 10 kr! Men bara för att jag inte kan.. så betyder inte det att NI inte kan skänka. Tänk vad mycket det gör om alla skulle skänka så lite som 50 kr? Jag ska iaf tvinga mamma och pappa att göra det. Känner mig riktigt egoistisk och dum för att jag inte kan hjälpa till.. så att tjata på er andra är väl det minsta jag kan göra! Så kom igen nu folkens!

På tal om något helt annat så tittade jag in på Maisies blogg för första gången på länge, saknar dig gumman!
Jag blev så glad att läsa den, du ser så himla lycklig ut och det gör mig glad!




Ikväll kommer mina tjejer hit och kollar på film, har blivit mycket film tittande det senaste.
Jag orkar faktiskt inte göra något annat. Är alltid trött nu för tiden.
Har så himla mycket on my mind, sover sjukt dåligt och vaknar upp helt stressad och förstörd.
Drömmer dom konstigaste drömmarna också.. Vet dock vad det beror på..
Jävla skit.. jag vill inte!!
Det är så jävla jobbigt.. och jag vet inte vem jag ska prata med det om heller.. eller om jag ska prata om det öve huvudtaget.
Trodde aldrig jag skulle behöva göra det här.. eller det klart någongång.. men inte än.
jag vågar inte..huff.. jaja, ska nog ta och tänka igenom det här lite mer innan jag yttrar mig. Så nu ska jag sluta skriva för jag känner att det börjar dra iväg lite nu. Frågan är om jag ska städa eller träna nu?
Veronica kommer klockan 7, städa först, sen träna lite?

aja, hejdå sålänge. Ikväll/natt kommer bilder från IKEA!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0