Ge dig inte på berg när det finns småsten

Idag har jag bara tagit hand om mig själv hela dagen, kan behövas ibland.
Nu vill jag bara bli av med den här jäkla förkylningen också!

Först tränade jag lite, tog det lugnt idag eftersom jag är förkyld.
Sen Duschade jag varmt och länge, tog mig även tid att skrubba mig och lägga hårinpackning.
Så nu är mitt hår jätte mjukt!
Efter duschen smörjade jag in mig med LdB Vitalizing silk som luktar helt underbart!

Har även hunnit med att dricka åtskiljiga koppar Thé med honung, samt tvingat både mamma och bror att ställa upp på diverse apkonster! Ville ju se om jag kunde få in mamma under mig när jag står i brygga, men hon hade inte tid för sånt trams, då hon skulle gå och fika. Så Johan fick bli mitt offer, men han var lite föör lång så fick jag övertala mamma när hon kom hem att ställa upp hon också.
Här har ni bildbevis! :D

finns nog ett skäl till att det heter:
"ge dig inte på berg när det finns småsten"
I detta fallet är Johan berget och mamma småstenen,
se så fint mamma sitter där och inte gör en fluga förnär.. medans J bara bråkas.. haha :)

Kommentarer
Postat av: bea

svar: ja ellehur du är imponerad det förstår jag gumman!

2010-02-10 @ 20:53:53
URL: http://beatrices.bubbleroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0