100203

Veronica vem är det nu som är duktig va, klockan är snart 10 och jag har varit vaken i 2 timmar! ändå gick jag och la mig vid 3... what's up med det liksom? Inatt var det världens snökaos utanför fönstret och det låg minst 3dm nysnö på trottoaren och nu är där väl minst 5! Ska nog inte ut och gå idag iallafall. Vet inte vad som händer idag? Funderar på att åka till farmor och farfar en sväng.. frågan är bara om jag orkar med att bli bortkopplad från omvärlden? kan väl iof vara lite skönt.



Vet inte riktigt vad jag ska skriva, känner mig bara tom just nu. Är förvirrad och sårad. Ska det aldrig få gå min väg? Varför blir det bara fel? VARFÖR är du så jävla feg?
satsar man inget, vinner man inget.
Vet inte vad det är med mig.. var verkligen beredd att ge detta en chans, vet egentligen inte varför.. men det är något med dig.
du vet.. I'm not going anywhere!


det är fan inte lätt när det är svårt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0