Still I hope for more, and more

Ännu en sovmogon, riktigt skönt och så har jag för första gången på riktigt länge lyckats sova hela natten. Tummen upp! Nu ska jag snart hoppa in i duschen och lägga en hårinpackning. För som det ser ut nu så är mitt hår inte någe vackert. Sen funderar jag på om jag ska ta tag i diskberget innan jag går och äter lunch med Angelica.. Måste ju vara någon ordning på steken. Sen underar jag hur det gick för lilla Jessica att komma fram till jobbet i morse? och hur det ska gå för mig att komma hem i morgon? För att uppdatera Jessica så snöar det fortfarande uppåt och åt höger.. Varför kan det inte bara snöa neråt och åt vänster så man får det i ryggen? (Vänster Vänster Karlapalan) Det hade varit bra mycket bättre.. eller föresten. Varför måste det snöa över huvudtaget? Nu har till och med jag som älskar snön börjat tröttna. Det som ligger ligger där det ligger men måste det komma MER?

Nu är klockan tio och jag borde verkligen sätta igång!

Bild från när vi väntade på angelica på Frida Förlag


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0