I'll stay the same

Alltså nu är jag så jävla trött på allt jävla krångel. Jag orkar inte!
Kan inte något bara gå min väg? Va?
En sak är säker, jag SKA till stockholm och det får kosta vad fan det vill!

Vaknade strax innan sex i morse av att mamma sa att det inte fanns några biljettar kvar på tåget jag tänkte åka hem. OCH att dom hade höjt priset med 100 kr på tåget jag ska åka dit.. jippi! Frågan är väl egentligen om man vågar chansa på sista minuten?

Hur som helst.. Nu ska jag hoppa in i duschen en snabbis och sen ringa Bea. Vi ska ut och gå en sväng sen ska jag med henne hem och hjälpa hemma rensa garderoben, efter det går vi hit och så hjälper hon mig att packa!
Resten av dagen ver jag faktiskt inte vad som händer, blir nog sängen hyffsat tidigt iaf.



(bild från när jag och Bea var i Österrike i sommras)
Ciao!


Kommentarer
Postat av: bea

hyffsat tiidigt blev det ju inte ändå gumman!

fan sa för en timma sen att jag skulle sov anu är hon bannimig 3.00 ändå snart bläää godnatt hjärat!

2010-02-17 @ 02:51:02
URL: http://beatrices.bubbleroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0