Just a smalltown girl

Idag har jag varit riktigt duktig faktiskt! Vaknade strax innan tio, gick upp och åt frukost. Sen kom Veronica och vi gick på en kort med hurtig promenad (båda är förkylda så det var bäst). När vi kom hem satte vi oss och slipade på ett träningsprogram åt V, nu ska det bli fart i henne! Blev nästan likadant som det jag har, fast lite slappare. Men snart är hon nog ikapp mig. Sen satte vi igång och testade övningarna lite, gick jätte bra.. även om hon strejkade lite ;) Men Veronica, du var jätte duktig! Vi tog oss igenom hennes program tog varsin banan och satte oss och pratade lite. Efter en stund tog V bilen och åkte hem, hon var tvungen att packa då hon åker på svenska rallyt (?) eller nått sånt i morgon bitti. Kommer sakna dig stumpan! Jag bestämde mig ganska snart för att gå och sola.. alltså det är ju rätt sjukt egentligen, hur kan dom ta 65kr för 18 minuter? okej att det är ett bra solarium.. men tänk på oss fattiga jävlar! Nästa vecka ska jag sola gratis hos Veronica :) kan ju inte vara allt för blek när Malou kommer hem om TRETTON dagar!!! Faaaan vad jag längtar efter dig! okej.. nog med besatt het. Resten av dagen har jag spenderat i världens skönaste fåtölj och läst på min bok, JACK av ingen mindre än självaste Ulf Lundell. Vet inte riktigt vad jag ska säga om boken.. Kommer utvärdering när jag läst ut den. Nae.. Riktigt så skönt hade jag det inte, fick springa fram och tillbaka till tvättstugan ett antal gånger också. Skulle hjälpa mamma, men det blev typ tvärt om hon hjälpte mig. Jag spenderade nästan hela kvällen där. Tills Loffe kom och räddade mig, dock stannade inte hon så länge då hon var helt slut efter att först ha varit med sina bröder i skolan och sen jobbat från fem till nio. Direkt när hon kom hit satte jag en sax i ena handen på henne och en kam i andra och plaserade Johan framför henne. Hon klippte honom och jag såg på, sen pratade vi lite och sen åkte hon hem.
Sen dess har jag inte gjort någonting, bara tagit det lugnt. Nu ska jag borsta mina tänder och sen hoppa ner i sängen.

I morgonbitti ska jag följa med Loffe till gymmet och tagga henne, ingen träning för mig. haha! Sen ska jag gå hem till Farmor och Farfar och stanna där över natten, blir alltså ingen utgång för mig i morgon. Vet inte riktigt hur länge jag stannar där. Men blir nog ingen bloggning på ett tag. Men nu när detta inlägget blev så långt så har ni ju lite att ta i. Så ni kanske klarar er?


hann väl med och posa lite också



Kommentarer
Postat av: bea

porrr då soffan visar hud!

sluta skriva så mycket då gumman hehe

2010-02-11 @ 21:35:41
URL: http://beatrices.bubbleroom.se
Postat av: Malou

NAAWH SOTE! Nu maste jag ju sola annu mer bara for det, fan tank om du e brunare an mig, shit. far strunta i att jag ar rod, maste ligga pa beachen mer!

2010-02-12 @ 02:09:19
URL: http://skovdeglitter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0