Take me away from here

Vet inte riktigt vart jag ska börja.. Kan ju börja med att berätta om hur bra jag hade det i Stockholm men just nu är jag så arg så det bara bubblar i mig så det får bli senare. Jag bara måste här ifrån nu.. klarar inte att bo här mycket längre. Kan kanske bero på att det finns så många idioter här som jag inte klarar av. Längtar verkligen bort nu, vill inte ha det såhär. Vill ha mitt eget, ha allt precis så som jag vill ha det och inte bry mig om något annat!

I söndags ställde jag klockan för att gå och vinka av Emilie och Gjermund, bestämde med Emilie att jag skulle komma till henne så snart som möjligt då hon inte har så mycket med handbollen nu.. Eftersom jag inte har några pengar kom jag och tänka på vad pappa erbjöd mig för några månader sen.. Ett fotojobb som gick ut på att fota alla som jobbar hos honom, fixa med ramar, framkalla bilderna och allt sånt. Så jag frågade honom idag om vi skulle gå och kolla på ramar (lika bra att han får vara med och bestämma så han blir nöjd) får till svar "nej gumman jag orkar inte idag".. nehe, men då tar vi väl det en annan dag tänkte jag och trodde han hade tänkt stanna hemma hela dagen. Efter drygt en timma hör jag honom ute i hallen och frågar vart han ska, då ska han ut och jag frågar om vi inte ska gå och kolla på ramar då.. "du förstår att det var så längesen nu så jag vet inte om det är intressant längre". nehe men tack så jävla mycket att du har sagt något om det innan.. Nu har jag liksom gått och trott att jag har det i nödfall när jag behöver pengar.. Det kanke han skulle tänk på att säga till mig när det blev oaktuellt eller?? Han har också sagt att han ska kolla med en på hans jobb om hon kanske behöver barnvakt, har han gjort det? nej! Jag blir så irriterad.. hur ska jag nu få pengar va?

Och ja... Jag MÅSTE till Emilie. Dels för att jag saknar henne och hennes familj och dels för att vi ska ge oss ut i Hamar och söka jobb! Jag har näst intill gett upp internet. Känns bättre att komma ut, träffa dom och ge ett intryck!


Vet inte om det är snön, eller kanske att jag har sån otrolig mensvärk som gör att jag deppar ihop men jag har verkligen ingen ork och skulle vilja gräva ner mig tills allt blir bra igen.


just nu skiter sig allt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0