Tagna bakifrån...

Gårdagen blev bananas! Som ni vet gick vi upp ur sängen och lämnade skövde allt för tidigt för vårat eget bästa.
Men vi lyckades ta oss till Göteborg utan att varken somna, krocka eller köra i diket. Kreds till oss! Mest till duktiga lilla V som körde! Vi kom till och med fram en timma innan vilket betyder att vi faktiskt inte skulle behövt gå upp klockan 5! När vi hade pakerat satt vi kvar ett tag i bilen och hör och häpna.. under den halvtimman(?) vi satt där hann vi med att bli PÅKÖRDA!! ja... ni hörde rätt, var en jävla fjant som körde rätt på oss, snettbakifrån. Hon skulle parkera bredvid oss men var tydligen inte kapabel till att styra! Veronica går ut ur bilden, tjejen som körde går ut ur bilen.. men inte av den anledningen vi tror.. hon går rätt förbi V som står och inspekterar bilen, förbi utan att säga ett ord. Går och kollar vad det kostar att stå där eller något, kommer tillbaka, säger ingenting då heller, sätter sig i bilen varav jag blir vansinning och flyger ur bilen och ropar efter henne, hon kollar lite snabbt på mig med sätter sig i bilen och stänger dörren. Jag står kvar, ger någon slags mördarblick för händerna till huvudet i ett försök att via teckenspråk fråga om hon är helt dum i huvudet?! Kör man på någon säger man fan förlåt och kollar om det blev något på bilen. ursäkta språket men... JÄVLA IDIOT!


iaaaallafall, när Malou kom blev det lite glädjerus och en maaaassa kramar!
Sen begav vi oss hemåt och stannade självklart påvägen för att äta, donken <3


På kvällen blev det såklart utgång.. Förfesten var väl lite sådär men vi kom ganska sent så det var lugnt.
Bogrens sög men jag hade kul med mina tjejer.. en fråga bara.. Vart var allt folk?


Nu har vi nyss vaknat till liv och ska snart gå och äta pizza, jummie!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0