Sovmorgon!

Var verkligen skönt att för första gången på riktigt länge få sova ut!
Gick upp strax innan 8 och samtalade lite med tvilling nummer två, Angelica innan hon smög iväg till jobbet.
När hon gick bestämde jag mig för att för en gångsskull få somna om, något som är bland det skönaste jag vet.
Sen des har jag legat oh halvsovit lite. Fick även höra av Jessica att jag förmodligen hade lekt trafikdirigent eller basketproffs i natt.

Nu har Jessica precis kommit ut ur duschen och vi ska börja göra oss i ordning, är så glad för idag händer det grejer.
Ska få fota bilder till ett repotage OCH (kanske) träffa bonden bengt!
Visserligen är allt Angelicas förtjänst och ingen stor grej, men ändå!

Igår såg vi på världens finaste film, "Allt för min syster".
Låg bredvid Angelica i sängen och snyftade ikapp.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0