Oh baby don't you leave me broken hearted

Hemma efter en mysig kväll hos tinisen. Eftersom mitt tåg kom fram till Falköping vid kvart över 7 och Tina var på kalas i Tidaholm och skulle inte komma hem förens tidigast 8 fick jag sitta ett tag på stationen, försökte desperat få tag på lite sällskap, dock utan lycka.. Kom fram till att jag har betydligt mindre telefonnummer till folk i Falköping än jag hade innan alla försvann. Efter ett tag av äckligt hostande från en gubbe bestämde jag mig att gå hem till Tina och vänta ist, eftersom hon sa att Louise skulle vara hemma. På vägen började jag känna av ett skoskav eftersom mina stövlar är lite stora, och det blev ju inte direkt bättre. När jag kom fram var det ingen som öppnade, jag stog där ensam på trappen och knackade och knackade.. Tänkte "är louise döv eller??". Efter drygt en kvart kom det en bil, trodde det var tina, men icke, det var Louise och hennes kompisar som hade varit och handlat, haha. Satte på Melodifestivalen och mös ner oss i soffan. Efter första bidraget kom tina och vi åkte och köpte lite gott. Sen chillade vi mest hela kvällen då båda var jävligt lama. Somnade runt 1 någongång. I morse vaknade vi vid 8, men lyckades somna om, jag vaknade sedan vid nio men lät tina sova vidare, låg kvar i sängen och nördade telefonspel, kom till en nu nivå, WIHO! Vid elva tröttnade jag och väckte min sleepingbeauty och drog med henne ut på promenad, gick inte så långt då vi blev väldigt hungriga. Kom hem, tog en lååång frukost och chillade lite till. Vid 3 tog jag mitt skoskav och åkte hem. Tacka gud för att Tina har fått körkort och jag slapp till stationen! Nu väntar jag på att bror och pappa ska komma hem så vi kan gå ut och äta, dööööör av hunger!

puss på er!


Kommentarer
Postat av: ewelina

hoppas du får en underbar dag hjärtat <3

2010-02-14 @ 20:06:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0