Nytt i garderoben & ny design.

Vad tycker ni om min nya fina design folkens? I totally love it. Tack till duktiga Moa som tagit sig tid att renovera lite här, jag är super nöjd. Det är väl typ det enda jag gjort idag, sett min blogg förvandlas. Eller, har umgåtts lite med mamma och tagit bilder på min nya tröja, mina skor & mina fina ringar. Skjortan från mq kommer senare för den är i tvätten nu. Men den är underbar!


Lång tröja från MQ


Ring med rosett från bikbok och den andra är från glitter


Skor från Dna

Kommentarer
Postat av: ewelina

ge mig skorna, ge mig dig

2010-02-08 @ 22:59:24
Postat av: bea

snyggt bruden

2010-02-08 @ 23:01:23
URL: http://beatrices.bubbleroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0