Kalabalik

Kan ju börja med att säga att när vi skulle äta pizza i fredags så fick vi leta parkering ett tag, tills vi hittade en enligt Veronica perfekt!.. ähm, "lite" snöig bara.. vilket resulterade i att vi körde fast, ORDENTLIGT. Så vi 4 bakis tjejer fick hoppa ut och knuffa, knuffa, knuffa.. dock till ingen nytta. Rätt som det var kommer det ut en vänlig själ och vill hjälpa oss. Försök 1= Han ber V gå ur bilden och oss att flytta på oss försöker själv köra loss bilen.. Detta visade sig vara svårare än han hade förväntat sigo hc han fik springa upp och hämta en spade som tar uss till försök numer 2 han ska alltså gräva ut bilen vilket inte funkade det heller så snön var så hårt packad att det knappt fick att få ner spaden i snön. Det tar oss till försök numer tre, vi öppnar alla dörrar och ställer oss i vqar sin dörröppning medans han sätter sig i bilen och trycker gasen i bott, där var vi SÅ nära att få loss den, men icke. Då kläcker V äntligen ur sig att hon har en bogseringslina i bagaget, vi kör på det och han hämtar sin lilla mini bil och ska dra loss oss, efter många om och men lyckas vi med det!
Kan ni förstå hur gott det var med pizza efter det lilla äventyret?



På kvällen åkte vi till östermalm för att fira Frida som har fyllt 20, åt pizza (igen) och sen drog vi in till stan och satte oss på Voda.

Lördagen sov jag och Malou ut, det var riktigt skönt! När vi börjat vakna till liv gick vi en sväng till stan för att träffa Loffe. Gick hem och min huvudvärk slog ut mig totalt. Loffe och Malou började göra sig i ordning medans jag låg halvt död på soffan. Klockan tickade på och blev halv 7 då jag började göra mig iordning och skulle gå iväg till Bew.. men då när jag är klar så vill tjejerna ha mat, och eftersom att jag inte skulle orka ta hand om dom när dom däckar/spyr och är allmänt jobbiga så lät jag dom få laga lite mat omtänksam som jag är, moah! Kom därför inte iväg til Bew förens kvar i 8, fick lägga i högsta växeln och trampa på ordentligt för att inte missa melodifestivalen. Väl framme blev det mys i soffan och sen beställte vi pizza... ja igen. Nu ska jag inte äta pizza på läääänge! Drog in till stan runt halv 11/11 någongång, mötte Ebba och strosade omkring, tänkte försöka mig på att få in småttingarna på Voda men lilla Beatrix var way too feg! Istället gick vi omkring och träffade en himla massa folk, när det började bli aldeles för kallt för våran smak gick vi vidare till donken och satt där ett tag. Efter ett tag begav sig Bea och Ebba hem och jag gick och träffade Veronica och Kebaben, satte oss på donken igen eftersom det var helt proppat på Voda. Till slut började klockan närma sig halv 2 och jag gick och träffade E, efter en del prat gick jag vidare mot kebab house för att leta reda på mina tjejer men dom var no where to be found så att säga.. Gick vidare mot bake off och mötte dom på vägen. Blev ståendes ute ett tag innan vi gick tillbaka till kebab house och sen fortsatte det så tills jag äntligen fick med mig Malou hem, väl hemma däckade hon direkt och för mig dröjde det väl inte så jätte länge heller.

I morse vaknade jag av att Malou satt i soffan och stirrade på mig, inte jätte behagligt.. haha!
Strax efter satte hon igång och packa och jag följde henne till tåget och nu ligger jag har.. och har gjort hela dagen. Däckad av huvudvärk än en gång.. Undra just om jag håller på att bli lite sjuk kanske?

Nu känner jag att det här inlägget trog iväg vääääldigt.. så blir det när man är dålig på att uppdatera. Men som ni ser har jag varit ganska upptagen hela helgen. Är hur som haver otroligt lycklig över att ha Malou på hemmaplan igen.. även om hon befinner sig (umgiefär)3½ timma bort!




Kommentarer
Postat av: Loffsan

din stavning på ganska många ställen är väldigt fin måste jag påpeka :D

2010-02-28 @ 21:56:34
URL: http://lousiew.blogg.se/
Postat av: bea

22dagar sen ska vi sitta på Voda varje kväll haha!

ne men det var mkt folk de hade ju frågat om legg osv. :)

2010-02-28 @ 23:15:48
URL: http://beatrices.bubbleroom.se
Postat av: bea

svar:köss jag tycker om dig också din egna taliban

2010-02-28 @ 23:22:09
URL: http://beatrices.bubbleroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0