I'm not the only one

Ännu en gång är jag vaken helt sjukt tidigt(07.54 för att vara exakt), fast jag inte somnade förens vid halv två igår. Konstigt att jag inte är tröttare än vad jag faktiskt är, okej jag är inte helt super men.. har äntligen kommit på hur dumt det är att somna om för man blir ju faktiskt bara tröttare. Om jag hade haft pengar skulle jag gått och solat nu innan Louise kommer, men får nog skippa det. Ska se på Vakna! med the voice och bara ta det lugnt tror jag, packa lite också.

Läste något så himla fint hos Ewelina mitt gull igår,
tycker ni ska klicka er in där och läsa hennes lilla inlägg om glädje.
Du är så fin tjejen!
(Här är en direktlänk till inlägget)



Puss&Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0