I'd like to make myself belive

Som ni kanske har förstått hade jag väl inte den bästa av kvällar. Eller.. egentligen var den ju helt okej. Var bara en länk som felade. Men whatever. Idag har jag myst med loffe all day! Donken till frukost (ajabajja!) sen gick jag hem och chillade medans loffe var och träffade Petter en sväng. När hon kom tillbaka satte vi på en film eftersom varken jag eller Loffe var riktigt med i matchen, fick kämpa för att hålla ögonen öppna. När filmen var slut började magarna att kurra och vi drog med mamma till kvantum för att inhandla lite mat, dvs. Ciabatta, kyckling, sallad och lite annat gott.. Chips med andra ord, höhö. Sen rullade kvällen på med Let's dance och nån äcklig jävla film som handlade om någon spindel invation typ? Så nu sitter jag här i sängen och funderar på hur tusan jag ska lyckas somna inatt? Jag som redan var livrädd för spindlar innan jag såg dom växa 20stl och äta människor.. någon som har tips på hur jag ska lyckas?

Jag och Loffe kom föresten på en finfin idé till någon idag också, vi måste bara prata ihop oss med några först.. Bra skit!

Nu ska jag lägga mig och försöka hitta något annat att titta på så jag kan somna snart..
Och med det sagt säger jag godnatt!



(Föresten.. I morgon kommer bilder på lite nytt i garderoben!)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0