God morgon folkens

Vaknade runt 8 och trodde klockan var typ 12. kändes som att jag hade sovit hur länge som helst!
Ligger fortfarande kvar i sängen. kollar på vakna med the voice.. hahaha, dom pratar just nu om vad olika figurer heter i danmark då kjell har köpt en superman tröja i estland. eller nej, inte superman, utan SPERMAN! haha, jätte roligt. Vet ni vad långben heter i danmark föresten? Fettmule.. hahahahaa! Antingen är jag väldigt trött nu eller så är det faktiskt jätte roligt, ligger och skrattar för mig själv. Det här måste vara en bra början på dagen?
Ska snart hoppa upp och göra en kopp thé tror jag, min hals är inte som den borde.

"för lata svin är marken alltid frusen"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0