bang bang, he shot me down

Kom hem från F&F vid tolv typ, sen dess har jag inte gjort ett skit, elle.. har hjälpt mamma lite & pratat med Tina.
Var ju tänkt att vi skulle vara här och mysa och sen ta en sväng förbi Voda. Men sen är det dessa jävla problem, heregud jag orkar inte. Nu har vi iaf planerat om och jag tar tåget till Falköping vid 8 någongång sover hos tinisen och åker hem i morgon bitti. Just nu är jag så himla trött så jag orkar ingenting, ska nog ta mig en powernap och sen hoppa in i duschen och klura ut vad jag ska ha på mig ikväll.

Föresten har min mobil fått total fnatt.. nu har den tagit bort alla sms igen det är tredje gången på inte alls länge, jag blir så himla trött!


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0