Man skulle nästan kunna tro...

att jag har gått och dött eller något i den stilen..
Men så är inte fallet, har bara en extreeeeem bloggtorka.
Men det ska väl ordna upp sig det med såsmåningom.
Nu för tiden har jag fullt upp med att längta förstår ni,
Längta efter att bli helt frisk, Längta efter fredag då jag ska mysa med min finaste Tina igen, Längta efter att få hem min fina beställning från H&M, Längta efter 30e april och framför allt 2 MAJ och så klart längta mina fina vänner som bor några mil för långt bort.

Nu ska jag återgå till min nattmacka och hyffsat snart krypa ner i sängen så jag är fit for fight i morgon då det blir stan med V :)

Denna kan ni få dreggla över sålänge!


Hoppas på att få lite färg på kroppen inom kort så sitter denna som en smeck sen!

Kommentarer
Postat av: Malou

jag vet vart jag ska ta dig om vi inte går ut till samma ställe m mamma o dom, awesome!

2010-04-13 @ 10:18:47
Postat av: Loffsan

Nice bikini:)

2010-04-13 @ 20:04:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0