uppe med tuppen

och för vad? jo för att kolla på Kissie i vakna med the voice.. haha!
kalla mig dum men vafan. Jakob har ju typ förlorat någon tävling mot josefine så han ska fråga Kissie en massa frågor. jäätte roligt!
längtar speciellt efter en, "Har inte du gått upp lite i vikt?"
och så hennes konstiga svar på "Men är det inte lite svårt för dig med tekniken när du bloggar och sådär? du är ju tjej menar jag?" "Mmm" haha, jävla nöt...
ni som inte ser detta får nog kolla på youtube later eller något.. jag kan inte sluta skratta. eller okej, där tog jag väl kanske i en smula men ah, kolla youtube som sagt.

Senare idag ska jag på stan med Mami och så även träffa Verra för att gå och hämta ut våra biljetter, woho :D
vad för biljetter tänker ni nu? jo för vi ska på fotboll den 14e oktober, Sverige-Albanien på Råsunda, så om det är någon trevlig liten kis som har boende för oss i stockholm natten till den 15e vore jag tacksam! idag ska vi även springa rundor på stan och leta Sverige tröjor och en massa andra prytlar som vi ska stå och fjanta oss med. haha! Kommer bli riktigt roligt.

jaja, nu ska jag sluta sluddra och klistra mig framför tvn igen, sen blir det en powerwalk innan frukost. duktig fija!

Kommentarer
Postat av: Anonym

ja visst var t-shirten fin:)

2009-09-18 @ 14:22:20
URL: http://bbew.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0