handbolls helg!

idag borde jag ha gått upp lite tidigare, börjat lite tidigae med allt jag borde ha gjort idag.har inte ens börjat packa än och klockan är halv 3.. lyckat.
salladen har jag däremot fixat, den blev jätte god!
men vad ska man ha med sig tro?
luftmadrassen vågar jag inte gå ner i källaren och hämta själv så den får vänta tills i morgon.


men typ:

  • luftmadrass
  • täcke
  • kudde
  • matchkläder
  • skor inomhus/utomhus
  • träningsoverall
  • pyjamas
  • tandborste/tandkräm
  • hudvård


något mer?


Kommentarer
Postat av: Tina

ja! känner att jag har sofija-abstinent och behöver ses snarast. har som vanligt en massa i skolan men i helgen borde vi verkligen spika något? <3 förresten är jag så nyfiken på vad du skriver om i din blogg. vart ska du åka och today is the day och allt?

2009-09-27 @ 23:50:39
URL: http://tinaragnarssons.blogg.se/
Postat av: Matilda

Snygg blogg!

2009-09-28 @ 17:55:39
URL: http://matildajon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0