flink

idag har jag varit flink jente och städat mitt rum!
ordning och reda, pengar på fredag, utgång på lördag pengarna förstörda. moaha!
nejnej, men nu är det faktiskt riktigt fint på mitt rum för en gångsskull.
ny bäddad säng, fixat med mina skor, till och med putsat några! duktigduktig!
ikväll har V varit här och kollat fotboll och idol, sen kom M för lite skitsnack :)

igår var jag och L i göteborg, hade planer på stor shopping, tro fan att jag inte hittar något då!
en ynka kofta kom jag hem med, och så innan gbg han jag med att köpa ett par skor på dna.
förra veckan blev jag en kjol och en "liten tyg trasa" (som M kallade den) rikare.

Efter att tjejerna åkte hem satte jag mig vid msn och snackade med E om jobb.
Sökte två till ikväll, har nu sökt kanske 5/6 jobb.. fan trodde det var mer.
Men på fredag ska jag och E ha en hel dag/kväll och bara söka massa jobb, ringa runt och skicka massa ansökningar hit och dit.
Oslo here we come! (förhoppningsvis)

i morgon är det utgång... what to wear?


där är mina nya älsklingar i mitten.


där är skorna, kjolen och "tyg trasan". haha.
ursäkta den dåliga bilden men.

nu ska jag lägga mig i min nybäddade säng och försöka sova lite.
Peace!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0