dödens död

oj... vart ska jag börja. Helgen får förbli ett mysterium ett tag till orkar inte gå in på det nu.
Fick ett samtal från Tibro tidigare idag, oj.
-"Hej, det är Tommy Högberg, Carolinas pappa"
-"Hej?"
-"Jag går rakt på sak... Vill du börja spela handboll igen?"
-"Oj.. öh ja, eller, ja det vill jag nog. haha. MEn fram tills i vinder då för jag åker nog till norge då, men sen kan jag ju börja när jag kommer hem igen"
-"jaja, det låter jätte bra... vad gör du ikväll?
-"inget vad jag vet, ska nog bara vara hemma, är jätte förkyld"
-"okej men då kommer du till tibro och tränar"
-"öhm...okej"

ja, typ så.. haha!
fyfan vad jag är trött nu.
men det gick faktiskt bättre än jag trodde det skulle göra.. tills jag blev trött och mina ben började väga 1 ton var.. då gick det inte lika bra längre. haha!
men tror det var en bra början iaf.
nästa träning blir på torsdag klockan 5, då ska vi tydligen ta kort också.. trevligt, eller inte.
nu ska jag lägga mig med en kopp thé och kolla på tv!

pussss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0