dålig uppdatering här ja..

först och främst ska jag be om ursäkt för den dåliga uppdateringen!
har inte suttit så mycket vid datorn det senaste, all min fria tid har jag ägnat åt Malou och Louise som idag lämnade mig för att åka till paris.
hur ska jag överleva denna veckan?
får nog spendera den framför datorn och söka jobb. haha!
och med V såklart!

nu, efter ett visst antal timmar är jag nästan klar med mitt personliga brev som jag ska skicka iväg till Bianco footwear i Oslo, är faktiskt ganska nöjd. Ska be mamma & pappa läsa igenom det i morgon och kanske göra lite små ändringar.
nu är klockan strax efter tre och jag är hungrig och trött.
ska försöka somna utan att behöva äta, ska nämnligen (försöka) sluta med nattmaten förstår ni.. 

I morgon ska jag ta en långpromenad och så självklart söka lite fler jobb. Ska även försöka få tag på Emilie och kolla om jag kan komma på besök snart och så ska jag kolla med Freddy om det var lugnt att jag lånar hans lägenhet i några nätter för att gå rundor i oslo och söka lite jobb.


(och en liten påminnelse till mig själv; glöm inte kolla jobb mot depositionspengar med pappa)




nu ska jag ta och dansa vals på månen med John Blund, peace!


hoppas det regnar på er i Paris, mohaha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0