då var natten över.

nu är det bara dagen kvar, och jag mår redan illa.
liiiite för många koppar kaffe (på för kort tid) och liiiite för lite sömn (på för många timmar)
eller något..
nu har jag ont i både huvudet och i magen och som grädde på moset kom jag på att jag har träning ikväll.
hur ska detta gå?
Ska varkligen försöka att inte sova något under dagen så jag somnar gott ikväll efter träningen, undra just hur länge jag kommer sova då.. haha.
om ni underar vad farao jag fick denna dumma idén ifrån att vara vaken hela natten så säger jag bara Emilia.. hon fick för sig att vända tillbaka dygnet genom att vara uppe hela natten, och hela dagen, och sen lägga sig tidigt ikväll. Så sa (skrev) hon väldigt bestämt att jag skulle vara vaken med henne.. Så då fick jag ju vara det. haha.
Ska nog försöka stoppa något i magen nu.. något ätbart. inte bara kaffe. det var ingen bra idé.

har föresten försökt fixat en header i natt.. men i helvete heller att det ska gå som jag vill. jag är arg.
help me?

nu känner jag att detta inlägget börjar blir lite.. långt och tjatigt.
så nu ska jag nog sysselsätta mig med något annat.
ciao



Kommentarer
Postat av: Anonym

hahaha mitt fel va? Du har ju egen vilja tösen ;)

2009-09-14 @ 14:24:43
URL: http://miljonatosen.blogg.se/
Postat av: Sofija

ja, klart det är ditt fel ;)

vem kan säga nej till dom valpögonen? haha!

2009-09-15 @ 00:22:46
Postat av: Sofija

ja, klart det är ditt fel ;)

vem kan säga nej till dom valpögonen? haha!

2009-09-15 @ 00:24:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0