he would always win the fight

Är tydligen höstlov nu, Tina fina som jag spenderade helgen med åker till underbara Ängelholm medans jag får vara hemma och slita som ett djur. Började veckan med att gå upp ovanligt tidigt för att åka till Tibro och träna, klockan 9.00-10.00. Åkte hem och duschade, vilade mig en stund, och sen åkte jag till farmor och farfar, åt mat och stickade på mina vantar. klockan 16.15 skjutsade farfar mig till Tibro igen för dagens andra träning.
Nu kom jag hem för ett tagsen och har precis duschat.
ska äta lite kvällsmat snart och sen sova gansak snart. blir ännu tidigare uppstigning i morgon.
ska ha egen träning i morgon. då tänkte att jag börjar med att följa mamma till jobbet, och sedan springer jag hem. sen får vi se om det blir lite fys också. och så är det självklart träning igen på kvällen mellan 18.00-19.30.
fullspäckad vecka med massa träning, och sen på onsdag eller torsdag får skövde finbesök!

26/10 9-10.30 inneträning 17-18.30 inneträning
27/10 9-10 egen uteträning 18-19.30 inneträning
28/10 9-11 inneträning
29/10 9-10.30 inneträning 14.00 Tonys stuga med lite mat o mingel!
någon som tror på att jag överlever denna veckan?


D a g e n s   l å t;
audio bullys/nancy sinatra - shot me down




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0