sunrise

då var man uppe före solen än en gång.. är inte så jätte trött ändå, fast jo... trött är jag!
nu ska jag ligga och ta det lugnt ett tag, sen ska jag börja fixa lite.
lägga ner allt i väskan och äta frukost blandannat.
idag är dagen förstår ni, jag tar mitt pick och pack och åker iväg över helgen!

igår var det träning, gick sådär. har fortfarande ont i foten, så känner att jag inte riktigt fick ut något av träningen igår då jag fick vara lite halvdan och inte gå riktigt hela vägen. men det var ändå skönt att få röra lite på sig.
åkte hem en halv timma tidigare också, fick ju inte missa premiären av "mammas pojkar" och min fina moa!
ähm.. var väl lite.. speciellt? haha!
men ska bli roligt att se resterande program där moa är med lite mer!
(puss på dig)

igår var jag ju också uppe strax före halv 7. förstår inte riktigt vad som har hänt med mig.. men det är en annan femma.
nu ska jag snart gå och väcka min bror och kanske sticka lite på mina vantar? haha.
känner mig som en riktig hemmafru! lika bra att lära sig i tid. för sånna här vantar ska banne mig mina ungar ha!
började med att min farmor gjorde sånna till mig när jag var liten, och när jag hittade "orginalet" för ett pa årsen så ville jag ha sånna igen, och visst fick jag det.
jag har faktiskt fått några beställningar redan, haha.
kan detta bli årets julklapp tro?
visst är som söta?


kanske skriver lite mer sen innan jag åker, men nu ska jag kolla på vakna! med the voice och mysa lite innan jag måste sätta fart!
ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0