play along

känner att jag behöver skriva av mig lite men har verkligen ingen idé om vad.
känner mig helt tom idag så här får ni en lista istället.


Dagens humör: tomt, jobbigt, ensamt och konstigt.
Dagens borde: lägga in bilder från helgen, men har ingen ork
Dagens frisyr: slarvig totte
Dagens klädsel: mjukis
Dagens planer: träna bara (vilket inte blev av)
Dagens materiella vill ha: skjorta, "genomskillniga" svarta tröjan från h&m.
Dagens längtan: same as usual, din varma famn. mer än någonsin.
Dagens fundering: finns massor innanför pannbenet idag.
Dagens beroende: vitamin wells
Dagens tråkigaste: hela jävla dagen
Dagens personer: Mei-feng (also known as Min-säng) som jag spenderade min helg med, lovely!
Dagens roliga: fick fundera länge på denna.. och det finns faktiskt inget. om inte min och marcus konversation hurvida det faktiskt är min mamma och pappa (på bilderna här nedan)  eller inte.
Dagens låt: Bob Dylan - Mr Tambourine Man




återkommer när jag varit i källaren och skaffat bevis ;)
vad tror nì? är det mamma och pappa?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0