packning

nu sitter jag i sängen och tänker igenom vad jag ska ha med mig till sthlm!

annars har jag varit i tibro en sväng och kollat handboll, typ det enda jag gjort idag.
Tibro HK - Skövde HF, grattis till segern tjejer!

skrev ju att jag skulle fixa bevis på att det var min mamma och pappa på motorcykeln
men bloggen var ju helt fucked igår.. så ingenting funkade. så det kommer nu istället.



två bilder på pappas, men mammas var inte hemma för tillfället.
hahaha, marcus blev rätt knäckt ändå ;)

Marcus säger:
MEN SHIT SKOJJAR DU ELER
Sofija' säger:
vad säger du nu va???:D
Marcus säger:
VA I HELVETE
Marcus säger:
aåsidjåai9jtåj4eå95jwårwr
Sofija' säger:
hahaha
Marcus säger:
helt fucking jävla sinnessjukt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0