min beatrice


du är min klippa, det är hos dig jag finner tröst och gjälde.
dig om någon litar jag verkligen på till 110%.
vi har kännt varandra länge, och aldrig har du svikit mig, aldrig.
försöker komma på om det finns något vi inte har gjort tillsammans?
hade två av de bästa veckorna i mitt liv i sommras
danmark, tykland, polen, slovakien och österrike med dig glömmer jag aldrig!
du är underbar på alla sätt och vis,
jag kan prata med dig om allt och jag vet att det stannar hos dig.
du är en riktig vän och jag älskar dig!


jag saknar dig beirutt

Kommentarer
Postat av: bea

du är en guldklippa love love!

och miss you<3

2009-10-08 @ 17:02:59
URL: http://bbew.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0