another reason to stay away

Började dagen med en försovning.. lyckat Sofija. Därmed missade jag bussen och Marcus missade tydligen sin buss också så då kunde jag inte ta nästa buss heller eftersom att han inte skulle kunna möta mig i tid tills att den gick (han har mitt fritidskort). Så jag fick lite halvpanik här hemma ringde F&F men dom kunde inte köra. Så ringde jag pappa, som visst var hemma, haha. Han låg dock och sov eftersom han hade jobbat natt. Så då fick jag en sur pappa på halsen som motvilligt fick skjutsa mig till Tibro. Kom iaf först fram och där var helt dött och mörkt i hallen. Så jag satt där i min ensamhet i nästan en kvart innan Emelie kom. Sen droppade det in lite folk närsom och sist av alla kom Tony. Började träningen med lite fotboll (mitt lag vann, woho). Vi var föresten bara 6 stycken på träningen så det va väl rätt chill. Förutom att jag var ensam målvakt och inte hade någon och byta med när det gick åt pipsvängen! Väldigt mycket linjeskott idag, inte min favorit.. Sist blev det lite skott och dom jävlarna gaddade ihop sig mot mig och smed en massa planer. Efter täningen satt jag, Emelie och Lisa kvar och pratade lite eftersom min buss hem inte gick förens om en timma.  Nu börjar texten springa iväg lite här känner jag.. Men idag hade vi iaf bara en träning, var väl skönt.. Men vad ska man nu göra resten av dagen? Funderar på att gå ut och springa en sväng ändå, så jag piggnar till lite. Kanske ta en promenad till F&F, äta lite, umgås lite och sen springa hem? Får se hur vi gör med det!
Nu ska jag ringa Marcus och se när vi ska mötas upp!
peeace


(Bild från när jag och tjejerna var i sthlm och kollade Sverige-Albanien på råsunda)



D a g e n s  l å t :
first aid kit - tangerine


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0