Darling, won't you ease my worried mind?

känner att jag är inne i en liten svacka just nu, är trött hela tiden och har ingen ork till någonting!
hallå? motivationen.. var är du?
vet inte vad det är med mig, men jag är helt slö.. hela tiden.
så ursäkta min dåliga uppdatering men lär nog bli så ett tag.
lovar att när jag känner att jag har fått orken tillbaka så ska jag uppdatera er lite om vad som hänt under tiden.

kan berätta nu att vi har ett gäng byggarbetare här precis utanför mitt fönster som får hela lägenheten att skaka, min säng att vibrera och mig att bli vansinnig.
redigt trött på att vakna klockan 7 varje morgon och lägga kudden över huvudet för att försöka dämpa oväsendet.. dock helt förgäves eftersom det inte funkar.

där fick ni en liten uppdate från en sur sofija.
peace.


D a g e n s  L å t;
Eric Clapton - Layla


Kommentarer
Postat av: Malou

men vad irreterad jag blir, vilka är dubbla då? för det syns inte på min..

2009-10-19 @ 20:15:36
URL: http://skovdeglitter.blogg.se/
Postat av: Malou

jag är inte inloggad men de syns rätt för mig ändå :P skumt!

2009-10-20 @ 19:19:27
URL: http://skovdeglitter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0