bullar och en vrickad fot, Skål på det.

nu ska jag snart lägga mig i sängen och försöka sova.
har så himla ont i foten.. dumma!
fick en boll på min fot med dåligt förflutet och där var den pajj igen.
fast det är inte lika illa som de gånger den råkat illa ut innan, kan till och med gå på den nu!
men fick hoppa halva träningen, det gick liksom inte mer. tur att jag är träningsledig i morgon!
tar nya tag på torsdag och hoppas det ska gå bra.

på fredag har jag planer, woho!
åååå åka tå-å-åg you're a loser baby.
kan säga att jag längtar rätt kraftigt!

nu ska jag ta mig en tröst-bulle eller två, sen sova!






peeeace


Kommentarer
Postat av: Anonym

vart har du pärlsockret?

2009-10-07 @ 23:06:52
URL: http://bbew.blogg.se/
Postat av: Sofija

det ska inte va något på vaniljbullar! det är godare utan :D

2009-10-08 @ 10:37:39
Postat av: Sofija

det ska ju inte vara något på vaniljbullar :D

2009-10-08 @ 10:44:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0