Torsdag=Städdag

Då var man i full gång med den (numera) traditionella torsdags städningen. Kan inte vara mycket tröttare än vad jag är just nu. Men det ska nog funka ändå. Hade tänk samla lite krafter för att sedan begemig ut till den iskalla altanen och hänga täcke & kuddar på vädring. Sen ska jag plocka lite kläder och skit från mitt golv för att sedan grabba tag i en damtrasa och slutligen damsugaren. Ni kan kanke tänka er att det se ut som ett bombnedslag här inne? trotts detta var det bara en vecka sedan jag städade sist, får nog skärpa mig lite nu. Och då ska vi inte ens tala om garderoben som jag hade tänkt försöka få lite ordning på idag. Kanske tar mig tid att rensa bort lite kläder som ändå bara ligger där? När jag tagit mig igenom städningen ska jag ta mig en välbehövs promenad till sigges och krama lite på min sjuka Veronica och passa på att låna en film som O har tippsat mig om, Nykeln till frihet. Någon som sett den?


tänkte slänga in lite gamla bilder från i slutet av maj
då jag hade finbesök av Fröken Jessica Lagergren som jag saknar!
så, enjoy!






(jo, det var kallt i vattnet!)

nu ska jag återgå till städningen, ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0